Ekran listy informacji
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
Deklaracja dostępności
Akapit nr 1 - brak tytułu
-
Wstęp
Szkoła Podstawowa w Bukowcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej https://bip.wrota.lubuskie.pl/sp_bukowiec/ zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych oraz Decyzją wykonawczą Komisji (UE) 2018/1523 z dnia 11 października 2018r. ustanawiającą wzór oświadczenia w sprawie dostępności zgodnie z dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/2102 w sprawie dostępności stron internetowych i mobilnych aplikacji organów sektora publicznego.
Niniejsze oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej w Bukowcu https://bip.wrota.lubuskie.pl/sp_bukowiec/
-
Daty publikacji i aktualizacji
-
Data publikacji strony internetowej – 2014.08.18
-
Strona aktualizowana jest na bieżąco.
-
Status pod względem zgodności z ustawą
- Zgodnie z wytycznymi dla dostępności treści internetowych w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (załącznik do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. poz. 858) strona internetowa jest:
- w pełni zgodna pod względem technicznym,
- częściowo zgodna pod względem treści na niej zawartej:
-
pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. Odrębną kwestią jest poprawne formatowanie plików tak, by były one dostępne (np. powinny posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie);
-
serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy to poprawiać oraz dokładać starań, by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie;
-
nieczytelne przez czytniki ekranu dokumenty PDF użytkownicy mogą rozpoznać narzędziem OCR.
-
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
- Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia 2020.09.20.
- Oświadczenie sporządzono na podstawie samooceny dokonanej przez podmiot publiczny.
- Przy samoocenie i analizie dostępności wykorzystano narzędzie https://achecker.ca/, z którego wynika, że strona jest dostępna pod względem technicznym.
-
Informacje zwrotne, dodatkowe i dane kontaktowe
- Dostępne w serwisie skróty klawiaturowe (accesskey):
-
[u] – Szybki przeskok do bloku: ustawienia dostępności
-
[m] – Szybki przeskok do bloku: menu główne
-
[t] – Szybki przeskok do bloku: główny obszar treści
-
[s] – Szybki przeskok do bloku: wyszukiwarka
-
[l] – Szybki przeskok do bloku: menu główne/lewe
2. Pod adresem https://bip.wrota.lubuskie.pl/sp_bukowiec/41/Dane/ dostępne są dane teleadresowe siedziby Szkoły Podstawowej w Bukowcu
Szkoła Podstawowa w Bukowcu, Bukowiec 61,
66-300 Międzyrzecz
Tel. 95 741 5014, 533 392709 – sekretariat
Tel. 797 596 550 – dyrektor
E-mail:
3. Pod adresem https://bip.wrota.lubuskie.pl/sp_bukowiec/kontakt/35/ dostępny jest formularz kontaktowy, który umożliwia, po wybraniu w polu Adresat – Dorota Guzenda-Miłota, przesłanie zgłoszenia w zakresie braku dostępności cyfrowej.
Pod adresem https://bip.wrota.lubuskie.pl/sp_bukowiec/redaktorzy/5/ dostępny jest numer telefonu 95 741 5014 lub 797596550, który umożliwia bezpośredni kontakt telefoniczny i zgłoszenie braku dostępności cyfrowej.
Powyższymi drogami można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
Powyższymi drogami można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.
-
Informacje na temat procedury odwoławczej
- Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
- Szkoła Podstawowa w Bukowcu dokłada wszelkich starań, aby dostępność i użyteczność strony internetowej była na poziomie WCAG 2.1.
-
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich
-
Dostępność architektoniczna
-
Parter budynku częściowo jest dostępny jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Wejście znajduje się od strony ulicy, w celu przywołania urzędnika można skorzystać z dzwonka zainstalowanego przy drzwiach lub nawiązać kontakt telefoniczny pod nr 957415014. Budynek nie jest wyposażony w windę.
-
Istnieje możliwość umówienia spotkania z klientem na parterze budynku szkoły w każdej sprawie.
-
Szkoła nie posiada wyznaczonych miejsc parkingowych.
-
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego
Szkoła nie posiada tłumacza języka migowego.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Szkoła Podstawowa w Bukowcu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Guzenda-Miłota |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-21 22:23:31 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Dorota Guzenda-Miłota |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-21 22:23:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Dorota Guzenda-Miłota |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-09-21 22:23:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1352 raz(y) |